"Kenapa lah aku tak belajar Online awal-awal dulu?...

Serius…


Dunia sekarang sedang menelan kita. Harga barang semakin meningkat, belanja jangan cakaplah. Memiliki perniagaan online pada masa kini adalah menjadi satu keperluan bagi setiap orang.


Kehidupan impian
Siapalah yang tak impikan percutian begini?

Sejarah dulu..

Hampir 12 tahun saya berniaga dari pagi hingga ke malam. Dari pejabat, ekspo, karnival dan kompleks dan amat jarang berehat. Saya sentiasa impikan setiap masa wang datang kepada saya. Masa makan, masa tidur, masa tengok TV dan masa bercuti pun wang akan tetap masuk. Dan saya selalu terfikir-fikir bagaimana?.



Belajar online untuk bisnes anda
Dulu saya bergerak dari satu tempat ke satu tempat



Banyak faedahnya belajar online
Tiada rehat





Belajar Online
Sepanjang masa bekerja

Bisnes OFFLINE



Cabaran bisnes OFFLINE ni kadang-kadang tak der jualan langsung tapi saya istiqamah, teruskan juga sebab itu sahaja kemahiran yang ada.

Hingga pada suatu hari...

2014 - Saya berhijrah ke Kota Kinabalu, Sabah. Satu hari entah macamana saya terbaca satu artikel di internet dan terjumpa satu artikel tentang perniagaan di internet.

Inilah 7 kelebihan memiliki perniagaan online :-


  1. Tak perlu modal yang besar
  2. Tak perlu ada kedai fizikal
  3. Tak perlu ada staff
  4. Tak perlu balik tengah malam
  5. Jimat duit minyak 
  6. Jimat masa dengan promosi melalui online 
  7. Pelanggan buat keputusan tanpa paksaan

Saya tertarik dengan konsep perniagaan online begini dan mula nak berguru secara serius. Saya pun belajar online secara konsisten dan segala yang berkaitan pemasaran di internet. Sebutlah apa sahaja seminar atau kursus semua saya redah dari sifujamal, seminar google, seo, facebook, bina website, wordpress dan lain lain. Banyak seminar, kursus dan bengkel saya hadiri hingga ke Sg Petani semata-mata untuk upgrade kan hidup melalui ilmu online ni.



Memang banyak perbezaan bila dah belajar ni.
Belajar Google 


Bersama Firdaus Azizi
Kelas FB bersama coach Frdaus Azizi



Ilmum online penting
Belajar bina web di Sg Petani


Bina masa depan
Belajar tanpa jemu

"RUPA-RUPANYA SAYA TERSILAP"


"Memang banyak perbezaan bila dah belajar online ni. Tak susah mana pun!. 
Alhamdulillah ilmu Allah bagi ini membantu saya membina sumber pendapatan lumayan untuk mengukuhkan lagi perniagaan saya."

Tapi yang penting lepas belajar mesti amalkan. Belajar online ni satu pelaburan jangka masa panjang yang menguntungkan. Sekarang ni semua orang yang ada perniagaan mesti belajar online. Alhamdulilah memang berbaloi-baloi!.




Belajar online
Anugerah sales tertinggi




Bisnes makin maju
Bisnes pun makin dikenali



Saya terus belajar
Keyakinan pun makin tinggi




Kelas terbuka kepada yang bekerja, suri rumah, student atau sesiapa sahaja yang berminat nak belajar
Setiap hari adalah hari gaji


Mengajar dan berkongsi ilmu adalah perkara yang mulia. Malah ia dituntut oleh agama. Betapa mulianya bila kita mampu menyampaikan ilmu kepada orang lain. Ilmu itu pula dimanfaatkan ke jalan kebaikan. Sesungguhnya ia merupakan antara saham akhirat paling menguntungkan. Dengan berkongsi ilmu yang ada dengan orang lain, akan mudah untuk saya meneroka ilmu yang baru pula. 




Mengajar online
Mengajar dan berkongsi ilmu adalah perkara mulia



Bengkel online
Haa..di kedai kopi pun jadi




Belajar online
Bengkel keusahawanan




Belajar untuk mengajar
Membimbing agen
Personal Online Coaching
Private Coaching

"Nak kata apa, dulu sibuk kerja dan tak tak ada masa nak belajar. Walaupun menyesal tak belajar awal2 dulu, tapi biar lambat.... JANGAN TAK BELAJAR LANGSUNG."



Anda masih belum terlambat!


.

Bengkel Asas Bina Blog & Copywriting akan membantu anda bagaimana ;


1. Cara mudah bina BLOG

2. Teknik mudah menulis ayat-ayat copywriting

3. Blog anda mudah dicari enjin google

4. Teknik memasarkan produk di laman sosial

5. Kenali SEO (Seach Engine Optimization)




Daftar SEKARANG!

012-866 4189 

.
Wasap tanpa perlu SAVE no

http://bengkelonline.wasap.my




TAKE ACTION NOW!!!

Belajar online
Belajar Asas Bina Blog dari ZERO