Anda tiada masa untuk SAKIT KEPALA!

Masalah sakit kepala merupakan masalah kesehatan yang banyak orang alami.
RAMAI yang mengalami sakit kepala

Hari ni dah masuk 3 hari ani sakit kepala. 


Pagi minggu ni Fiza, kawan sebilik yang kasihan melihat ani kelihatan  membancuh sesuatu di dapur.

"Nah cuba ambil ni,, kau cuba minum ni" kata fiza sambil memberi cawan yang berisi air yang dibancuhnya tadi.

Ani terus ambil dan minum. "Rasa apa ni," tanya ani sambil berkerut kepala.

"Kau minum jer, lepas tu kau tidur. Nanti insyaAllah hilang sakit kepala kau tu." sambung fiza sambil memberi segelas air suam kepada ani.


Air masak baik untuk melancarkan toksin
Selepas minum air masak ani pun terus tidur



Sebaik terjaga...

"Eh fiza, kau bagi aku minum apa tadi. Baik kau cakap dengan aku," tanya ani sebaik terjaga dari tidur.


"Kenapa?"


"Kepala aku dah lega sangat. Aku dah makan macam-macam sebelum ni tapi tak selega ni. Apa yang kau bagi aku minum tadi?"

Maka fiza pun berkongsi kepada ani khasiat herba Tasly B-Cleansing bagi menambahkan pengaliran darah, membaiki peredaran-mikro serebral dan menambahkan oksigen.


Keterangan lanjut boleh hubungi :

Perunding Kesihatan Tasly, Siti Mardiah  019-2266478




Tasly B Cleansing
Tiada lagi Sakit Kepala